Jestem dumnym członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Twórców Mydła i Kosmetyków

Member of the European Directory of Soap and Cosmetics Makers

czwartek, 17 lutego 2011

Mydlane nowości.

Zanim ubiję (mikserem) kremowe shea, postanowiłam pochwalić się swoimi mydlanymi nowościami. Może nie są one do końca moje, bo przepis zaczerpnęłam z amerykańskiej literatury, ale z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. Jedno jest miodowe, jedno mleczne, ale uwielbiam je oba: są naturalne, kremowe, i mimo iż bez dodatku olejków eterycznych, pachną miodowo i mlecznie; pienią się bardzo obficie, natłuszczają i wygładzają skórę, Są idealne dla skóry przesuszonej, skłonnej do alergii.
JOGURTOWE

Skład: oliwa (70%), olej kokosowy, pełnotłusty naturalny jogurt, wodorotlenek sodu



PLASTER MIODU

skład: oliwa, olej kokosowy, olej palmowy, olej awokado, wosk pszczeli, wodorotlenek sodu




1 komentarz: