Mam nowe logo!

Czas leci i mamy 10 lipca, a to data rozstrzygnięcia konkursu na logo Lawendowej Farmy!. Propozycji logo nie było zastraszająco dużo , bo i zadanie ambitne, przy którym trzeba było się napracować, dlatego z tym większą przyjemnością chcę przedstawić dwie propozycje, które najbardziej przypadły mi do gustu; pierwszą z nich zaczęłam nawet umieszczać na swoich pismach firmowych. A oto one:

I miejsce - Magda Z.



II miejsce - Małgorzata M.
Naprawdę bardzo mi się podobają i przestałam już lubić swoje stare logo. Teraz oczywiście czas na nagrody: zestawy z Lawendowej Farmy czyli: lawendowe mydła, lawendowe balsamy i lawendowe bukiety. Bardzo proszę obie pomysłodawczynie , przyślijcie na adres Lawendowej Farmy swoje adresy, bym mogła szybko przesłać nagrody i gratulacje. Bardzo dziękuję za wszystkie nadesłane propozycje i........ do następnego konkursu!


Komentarze